Proč je vysokoškolský rok rozdělen na zimní a letní semestr, když fakticky probíhá na podzim a na jaře?
Pátek, první konzultace v letním semestru. Od rána do večera, do šesti nás vydržela asi jen polovička. Daleko příšernější než zimní semestr.
Moc bych chtěla, aby se v rámci studia knihovnictví dalo specializovat na oblast, která vás zajímá a kterou byste v praxi opravdu využili. Ano, nějaký obecný základ musíme mít stejný, ale proč jsou všechny výběrovky zaměřené jen technicky? Proč si nemůžeme vybrat něco jiného než předměty, které mají v názvu digitální nebo informační? Proč se učíme v bibliopedagogice, že knihovník by měl mít základy psychologie a pedagogiky, ale žádnou psychologii ani pedagogiku nemáme? Proč se nemůžeme propánajána zaměřit na oblast, která by nás bavila? Škoda, že je to Brno tak daleko. Kabinet informačních studií a knihovnictví na Masaryčce dělá tak skvělé projekty, až se srdce každého zapáleného knihovníka tetelí. My píšem akorát seminárky a vrchol kreativní práce je návrh marketingové pomůcky v knihovně. Zlatá Římanová, zlaté Knihovnické systémy. V zimě jsem nadávala, jak je to těžké, ale aspoň to bylo zajímavé. V létě nás čeká pravá knihovnická nuda.
RE: Školní proč? | ovesná vločka | 05. 03. 2011 - 15:25 |
![]() |
et | 05. 03. 2011 - 15:29 |
RE: Školní proč? | furie®blbne.cz | 05. 03. 2011 - 15:28 |
RE: Školní proč? | sargo | 05. 03. 2011 - 18:50 |
![]() |
et | 05. 03. 2011 - 18:55 |
RE: Školní proč? | zmrzlinka | 06. 03. 2011 - 22:53 |
![]() |
et | 11. 03. 2011 - 21:43 |
RE: Školní proč? | krtek a nikie | 07. 03. 2011 - 08:08 |
![]() |
et | 11. 03. 2011 - 21:49 |
RE: Školní proč? | cifka | 09. 03. 2011 - 08:49 |
![]() |
et | 11. 03. 2011 - 21:51 |