sargo: ... musím přiznat, že mi to nešlo moc z hlavy. Totiž nějak to ve mě spoustilo úvahy, jak šílený svátek Vánoce jsou. Totiž, svátek by to byl pěkný, ale obdarovávat dospělé ve velkém, to je šílenost. To jsou za rok: svátek, narozeniny, Vánoce, nějaký ten Valentýn, nějaká ta výročí: ve všem jsou dárci i obdarovaní pobízeni k tomu, že dar má být zbytný (viz kamarádka), ale zároveň originální, cílený, vyjadřující hlubiny toho či onoho, ale zejména znalosti obdarovávaného... připadá mi naprosto šílené až lehce úchylné, že se má několikrát za rok vymýšlet pro dospělého člověka něco, co nepotřebuje, a hlavně stále něco nového. Marketing je drsná věc a udělala ze svátků nejen nepohodu, ale ne konzum ve smyslu utrácení, ale hlavně konzum ve smyslu nucení člověka do vlastnění neuvěřitelné spousty věcí. Jsem za užitečné věci k darování! Co je skutečný dar je práce, která se pro druhého věnuje, nebo čas, který se mu věnuje. Věc si můžu pořídit sama a líp, ale třeba ten zmíněný věšák... to je správný dar. Jen se trochu obávám, že asi nezvládnu pořídit takovou reklamní kampaň, aby to lidi přijali